COP3820 LifeOnConcept
“Sporcu Sağlığı”
Dersin içeriği; öğrenciler ortopedi ve sportif rehabilitasyon alanlarında hem akademik hem de saha tecrübesi kazanacak. Özellikle multidisipliner çalışmanın interdisipliner prensiplerini öğrenecek. Sahaya adım attıklarında daha donanımlı ve özgüvenli bireyler haline gelecek. Danışan ile iletişim becerilerini geliştirerek fizyoterapi mesleğini ve danışan eğitimini ileri taşıyacak. Gelecek nesillere bilgi aktarımı ve pratik tecrübe paylaşımı konusunda vizyon edinecek.
COP3822 Polestar
“Exercies Principles”
Öğrenciler ilk defa egzersize başlayacak hastalara ya da üyelere, o ilk derse başlamadan önce yapılması gereken fitness testlerini öğrenecekler. Bu 15 egzersiz ile kişilerin fiziksel ihtiyaçlarını öğrenecekler ve pratik derslerde uygulanacak hareketlerle bu ihtiyaçlara hangi egzersizlerin cevap vereceğini öğrenecekler.
COP3428 KPMG
“Independent Audit and the Role of Technology”
Bu dersin amacı işletmelerin finansal tablolarının ve faliyetlerinin denetiminin genel kabul görmüş denetim standartlarına göre nasıl yapıldığını öğretmektir. Denetim konularındaki güncel gelişmeleri iletmektir. Bilgi sistemleri denetimleri ve büyük data analizlerinin nasıl yapıldığını iletmek ve teknolojik uygulamalarının nasıl kullanıldığını göstermektir.
COP4430 LCW
“LCW To Be Brand in Global”
Türkiye’den bir markanın 47 ülke ve 1000’e yakın mağaza ile globalde hazır giyim sektörüne yön veren firmalar arasında bulunmasını sağlayan vizyon ve stratejinin öğrencilere somut örnekler ve gerçek vakalar üzerinden anlatılması, globalleşme yolunda ve sektör liderliğini edinme, sonrasında da koruma noktasında markanın pazarlama, ürün stratejisi, tedarik, risk yönetimi, çalışan bağlılığı gibi konulara değinerek 360 derece markalaşma sürecinin ele alınması.
COP4204 BOYNER Grup
“Retail Management”
Perakendecilik sektörünün temel yapı taşlarından olan Boyner Group yöneticilerinden, elektronik perakendecilik, birleşme ve satın almalar ve bunların ortaya çıkmasıyla yeni teknolojilerle satılan ve yönetilen ticari mallar ve çok katlı mağazacılık alanında bilgi alınabilecek.
COP4210 Abdi İbrahim
“Creative Marketing Approaches for Restricted Markets”
Bu ders, öğrencilerin Türk sağlık sistemini ve uygulamalarını anlamalarını sağlamayı amaçlar. Bu dersi alan öğrenciler, kısıtlı pazarlardaki özellikle ilaç sektöründeki pazarlama aktivitelerindeki yaratıcılığın nasıl geliştirilebileceğini sektör profesyonellerinden gerçek tecrübe örnekleriyle öğrenme imkanı bulacaklar.
COP4226 Mikro Yazılım
“Applied Cost Accounting”
Bu dersin içeriğinde maliyet kalemleri, süreçler, ürün reçeteleri, kullanılan maliyet muhasebesi hesapları ve raporlama konuları ve bu konuların ERP sistemi içinde nasıl çalıştığı yer almaktadır. Bu dersin amacı öğrencilerin üretim işletmelerinde maliyet bilgilerine hakim olmasını ve gerekli finansal raporlamaları yapabilmesini sağlamak olarak özetlenebilir.
COP4221 PWC
“Taxation of International Trade”
Bu ders, uluslararası ticaretin vergilendirilmesi ve gümrük açısından prensip, prosedür ve uygulamalara bir giriş sağlamak için tasarlanmıştır. Bu ders, kurumlar vergisi, KDV, dolaylı vergiler ve uluslararası vergilere ilişkin diğer bilgilerin toplanması, özetlenmesi, analizi ve yorumlanması için mevcut teknolojik gelişmeler ile desteklenir. Ayrıca etik ve yasal yönleri ve düşünceleri üzerinde de durur.
COP4228 Coca Cola
“Omni Channel Marketing Strategies in a New Era of Customer Engagement”
Dersin amacı, çok kanallı pazarlama ve işletme yönetiminin temel dinamiklerini açıklamaktır. Amaç, çevrimdışı ve çevrimiçi deneyimleri birleştirerek sorunsuz bir alışveriş yolculuğunun nasıl yaratılacağını açıklamaktır.
COP4451 Wissen Akademi
“Cloud Computing & Its Applications”
Cloud Computing, bilgisayar sistemleri evriminin bir sonraki aşamasıdır. Cloud Computing; bilgisayar uygulamaları ve veriyi istediği zaman ve istediği yerde ihtiyacı olan herkese gönderebilen araçları sağlar. Bu derste, öğrenciler cloud computing ve ilişkili teknolojilerin temelleri konularını öğreneceklerdir.
COP4236 Goodjob
“Empowering Brand Equity Through Multiple Disciplines”
Dersi alan öğrenciler, markalara başarılı bir büyüme ve gelişme yolculuğu oluşturmayı öğrenecektir. Tüketici içgörüsünden rekabet durumuna, pazar durumundan kurumun kendi iç dünyasına kadar bir çok veriyi nasıl analiz edeceğini, bu verileri analiz ederken nasıl bir bakış açısına sahip olması gerektiğini ve sonuçta bunların nasıl başarılı iletişim araçlarına dönüşebileceğini kavramış olacaktır.
COP4232 Mikado Counsulting
“Social Entrepreneurship for Sustainable Development”
Bu dersin konuları arasında girişimcilik, sosyal inovasyon ve sosyal girişimciliğin özellikleri, tarihçesi ve ilgili teoriler yer almaktadır. Sosyal girişimlerin temel özellikleri ve onları farklı kılan iş modelleri paylaşılacak, Türkiye’den ve diğer ülkelerden sosyal girişim örnekleri analiz edilecektir.
COP4322 Optimist Danışmanlık
“Müşteri Deneyimi Yönetimi”
Dersin amacı müşteri deneyim yolculuğunun bilhassa dijital dönüşüm çağı ve covid nedeniyle yaşadığımız “New Normal” durumun etkisi altında nasıl kabuk değiştirdiği ve bunun iş hayatında ne anlama geldiğinii gerçek vaka çalışmalarıyla öğrenmek ve böylece benzer bir iş kolunda çalışmayı düşündüklerinde buna fazlasıyla hazır olmak.
COP4230 Denizbank
“Data Science in Banking”
Dersin amacı, Bankacılık ürün ve segment bilgisi, veri altyapısı kapsamında veri yönetimi, veri yönetişimi süreçleri, verinin bilgiye dönüşüm süreci, veri bilimi trendleri, ileri veri analitiği uygulamaları hakkında teorik ve pratik örnekler ve bankacılıkta veri bilimini öğretmek.
COP4432 ORION
“Fundamentals of Multimedia Communication”
Çokluortam iletişimi ve temel ağ yapısında kullanılan esas teknolojiler bu derste ele alınacaktır. Çokluortam uygulamalarının ana konseptlerini, araçlarını, tekniklerini ve metotlarını öğrenmek; gerçek çoklu ortam sistemleri ve uygulamalarını tanıtarak, gerçek uygulamalar ile teorik anlama arasındaki ilişkinin vurgulanması; ses ve video ortamlarında sayısal gösterim ve veri iletimi ile ilgili genel bilgi sahibi olmak; temel ağ yapısı konusunda genel bilgi sahibi olmak.
COP4330 Cinema8
“Interactive Short Film Production”
Bu derste sanat ve iş hayatında interaktif video kullanımının artmasıyla birlikte öğrencilerin interaktif kısa film üretimi hedeflenmektedir. Dönem boyunca kullanılacak olan Cinema8 interaktif video üretim platformu anlatılırken, bir yandan da teorik olarak video içerik trendleri, gelir modelleri, oyunlaştırma, satış ve interaktif senaryo üretimi konuları işlenecektir. Öğrencilerden dönem boyunca projelerine yönelik adımları tamamlamaları beklenmektedir.
COP4467 Wissen Akademi
“Cybersecurity & Information Systems Security”
Siber Güvenlik ve Bilgi Sistemleri Güvenliği dersi bu alandaki tehditleri ve açıkları anlamak ve bu tehditlere karşılık güvenlik yapılarını oluşturabilmeyi amaçlamaktadır. Siber Güvenlik konseptlerinin önemini anlamakta yardımcı olacak bu ders aynı zamanda da gerçek hayatta oluşan güvenlik açıklarından da bahsederek, katılımcının gerçek hayat senaryolarına da hazırlıklı olmasını sağlamaktadır.
COP4919 STM Mühendislik
“Introduction to Defense Industry Applications”
Öğrencilerin olası iş alanları arasında yer alabilecek nitelikteki Savunma Sanayine yönelik farkındalıklarını yaratarak, ülkemiz ihracatında önemli bir yer tutan ve daha da gelişerek artması beklenen potansiyelin elde edilmesinde genç üniversite mezunlarının iştirak etmelerine olan ilginin arttırılması maksadıyla bilgilendirmenin sağlanmasıdır.
COP4486 KPMG
“Applied Software Development Process”
Bu dersin amacı Yazılım Döngüsü Temel Aşamalarını (SDLC) uygulama projeleri üzerinden işletmek ve tüm süreç içerisinde yer alan rolleri ve görevleri yerine getirmektir. Aynı zamanda yazılım yaşam döngüsünün temel adımları, yazılım yaşam döngüsündeki süreçler, bu süreçlerde kullanılan modellerin neler olduğu, kullanılan modellerin artılarının ve eksilerinin ne olduğu uygulamalı örnekler üzerinden deneyimlenecektir.