Çevik proje yönetimi konuları derste ele alınacaktır. Dersin amaçları arasında şunlar sayılabilir: Çevik proje yönetiminin temellerini öğrenmek ve gerçek hayattaki kullanımları ile ilgili bilgi sahibi olmak, örnek grup çalışmaları ile çevik proje yönetimini örnekleyebilmek.
Bu ders stratejik marka yaratma ve sürdürme stratejilerinin yaratıcılık odağıyla incelenmesini ve uygulanmasını kapsamaktadır. Ders üç bölümden oluşmaktadır. Birinci ayakta markalama stratejileri üzerinde durulacaktır. Bu çerçevede stratejik planlamanın akışı, tüketicinin planlama sürecindeki yeri irdelenecektir. İkinci ayakta stratejik planlamada yaratıcılık ve yaratıcılığın önemi tartışılacak, son ayakta ise öğrencilerin dönem boyunca stratejik planlamaya dair öğrendikleri temel kavramları kullanarak seçtikleri varolan bir marka üzerinden analiz yapmaları istenecektir.
Recent Comments